Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

NewTom 3D CBCT Diagnosztika: Fogászati CT, 3D röntgen, 3D fogröntgen, CBCT

Mire számíthat, ha orvosa a NewTom 3D diagnosztikát használja?

Pontos diagnózis

A hatékony terápia minden esetben a pontos diagnózis.

A tetszőlegesen választható metszeteknek köszönhetően semmi sem marad rejtve orvosa előtt, legyen az korábban betört gyökér, krónikus arcüreggyulladás, vagy a szokványostól eltérő gyökércsatorna. Nincsenek eltakart, torzult részek, mint a hagyományos képalkotásban. Az 1:1 méretarányoknak köszönhetően pontos mérések végezhetők, így minden információ rendelkezésére áll orvosának.

Elkerülhető félrekezelések

Amennyiben az Ön orvosa pontosan tisztában van azzal, hogy mi a probléma forrása, nem kell kísérleteznie, Ön pedig biztosan a megfelelő kezelést kapja. Elkerülhető a „nem is azt a fogamat kezelte”.

Rövidebb, célzott beavatkozások

Mivel orvosa pontosan ismeri pl. egy eltávolítandó bölcsességfog helyzetét, azt is meg tudja állapítani, milyen irányból célszerű megközelíteni, és milyen irányban lehet kimozdítani, így a beavatkozás csak pontosan akkora lesz, amire feltétlenül szükség van. Nincsenek rejtett részletek, amelyek csak a műtét közben derülnek ki és előre nem látható nehézségeket okoznának, amelyek a beavatkozás elhúzódásához vezethetne.

Fogbeültetés műtét nélkül

A 3D diagnosztika az alapja az ún. computernavigációs fogbeültetésnek, amelynek a lényege, hogy a 3D felvétel alapján egy speciális tervezőszoftverrel készült terv alapján fúrósablon készül, amellyel vágás és varrat nélkül helyezhető be az implantátum, ráadásul a szabadkézi eljárásnál sokkal nagyobb pontossággal és biztonsággal.

Kevesebb szövődmény

A tervezett beavatkozás környezetének pontos feltérképezése egyben lehetővé teszi az esetleges szövődmények/komplikációk esélyének pontosabb megítélését és elkerülését is. Ilyen lehet pl. az arcüreg megnyílása, az alsó idegcsatorna sérülése, vagy az implantátum csontállományon kívül kerülése (perforáció).

Kevesebb utópanasz

Általános tapasztalat, hogy minél hosszabb egy beavatkozás, annál nagyobb az esélye az utópanaszoknak. Mivel a 3D diagnosztikát használva rövidebb, precízebb beavatkozások végezhetők, lényegesen kevesebb esetben és kisebb mértékű utópanaszra lehet számítani.

Gyorsabb gyógyulás

Minél kisebb és rövidebb egy beavatkozás, annál gyorsabb a gyógyulás.

Tartósabb fogpótlások

Minden fogpótlás élettartamát alapvetően meghatározza a meglévő fogazat állapota, és prognózisa (várhatóan meddig képes ellátni a funkcióját). A NewTom 3D diagnosztika segítségével pontosan megállapítható azon fogak állapota (fogágy, tengelyállások, gyökértömések), amelyekre a fogpótlás készül.  A 3D diagnosztika segítségével könnyedén kiszűrhetők azok a „leggyengébb láncszemek”, amelyekre nem érdemes fogpótlást tervezni, mert azok felesleges kockázatot jelentenének. A megfelelően kiválasztott fogakra épülő fogpótlások jóval tartósabbak lesznek.

Pontos árkalkuláció

A 3D diagnosztikán alapuló kezelési terv biztosan kivitelezhető, hiszen nincsenek olyan rejtett részletek, amelyek csak a kezelés közben derülnének ki, így a páciens pontos és helytálló árkalkulációra számíthat. Nem kell többé „biankó csekket kiállítva” a székbe ülni.

Jogbiztonság

Későbbi esetleges viták esetén Önnek objektív eszköz van a kezében, amely rögzíti az eredeti állapotot. Természetesen 3D diagnosztika ellenőrzési célból is készíthető.

Fontos megjegyezni, hogy a 3D diagnosztika önmagában nem helyettesíti az orvos szakmai tudását, és igényességét.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel havi hírlevelünkre:

Kövessen minket: