Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

NewTom 3D CBCT Diagnosztika: Fogászati CT, 3D röntgen, 3D fogröntgen, CBCT

Miért jobb mint a hagyományos röntgen?

Miért jobb a 3D, mint a hagyományos diagnosztikai eljárások?

A hagyományos, kétdimenziós felvételek, mint a szájüregi, a panoráma, vagy a teleröntgen minden esetben tartalmaznak minden, a sugárforrás és az érzékelő közötti képletet. Az így egymásra vetülő részletek nem választhatók szét, ezért eltakarhatják egymást, rontják a kép rajzolatát, megnehezítik az értékelést.

A legmodernebb technológiát képviselő NewTom cone beam CT készülékek a vizsgált testrész teljes, háromdimenziós leképezését készítik el, amelyből az Ön orvosa a diagnosztikai szoftver segítségével tetszőleges rétegvastagságban, és irányokból orvosa képes vizsgálni azokat a részleteket, amelyekre kíváncsi. Ez azt jelenti, hogy semmi sem maradhat rejtve, nincsenek meglepetések.

Amennyiben az Ön orvosa a NewTom cone beam CT-k pontos információira alapozza a diagnózist és a kezelési tervet, Ön a következő előnyökkel számolhat:

-  pontosabb diagnózis

-  kisebb, precíziós beavatkozások  (nagy, véres műtétek helyett)

-  rövidebb kezelések

-  gyorsabb gyógyulás

-  kevesebb utópanasz

-  pontos árkalkuláció

A hagyományos, kétdimenziós felvételek segítségével csak bizonyos irányokból (ez jellemzően a fogívre merőleges irány) lehet vizsgálni, és kizárólag függőleges síkban.

A NewTom cone beam CT-vel gyakorlatilag bármely irányból készíthetünk metszeteket, ezért az Ön orvosa jóval több információhoz jut. Pl. meg tudja állapítani az állcsont szélességét, vagy egy elő nem tört bölcsességfog pontos térbeli helyzetét is.

A hagyományos, kétdimenziós felvételek nagyítanak, és torzítanak, ezért pontos méréseket nem lehet végezni rajtuk, ami rendkívül megnöveli az implantáció és más sebészeti beavatkozások kockázatát.